Danielle Busby Lahir Anak Kembar Lima Perempuan

Danielle Busby Lahir Anak Kembar Lima Perempuan

Danielle Busby Lahir Anak Kembar Lima Perempuan
Danielle Busby Lahir Anak Kembar Lima Perempuan

Kejadian ini berlaku terhadap seorang wanita dan keluarganya di mana wanita tersebut yang dikenali sebagai Danielle Busby telah melahirkan bayi kembar lima dan kesemuanya adalah perempuan.

Perkara ini merupakan yang pertama kali berlaku khususnya di Amerika Syarikat. Proses kelahiran ini berlaku di Hospital Wanita Texas di mana wanita tersebut hanya mengambil masa selama empat minit bagi melahirkan ke semua lima bayi dengan menggunakan kaedah pembedahan Caesarean pada 8 April 2015.

Danielle dan juga suaminya iaitu Adam Busby berserta dengan anak sulung yang bernama Blayke sangat gembira menantikan kelahiran bayi kembar lima. Bayi-bayi tersebut telah pun diberikan nama Olivia Marie, Ava Lane, Hazel Grace, Parker Kate dan Riley Paige.

Pembedahan melahirkan bayi-bayi pramatang pada umur 28 bulan tersebut diketuai oleh Dr. Alexander Reiter telah dibantu oleh beberapa pegawai perubatan di hopsital tersebut.

Kelahiran bayi kembar lima itu adalah disebabkan oleh Danille telah pun menjalani kaedah permanian berhadas dan sekarang ini bayi-bayi tersebut dipantau oleh pihak hospital supaya mereka sihat seperti biasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sharing is caring!

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam