Kempen Visit Asean@50 AirAsia Tawar Diskaun 50 Peratus

Kempen Visit Asean@50 AirAsia Tawar Diskaun 50 Peratus

Kempen Visit Asean@50 AirAsia Tawar Diskaun 50 Peratus
Kempen Visit Asean@50 AirAsia Tawar Diskaun 50 Peratus

Berita yang sememangnya sangat baik apabila Kempen Visit Asean@50 AirAsia Tawar Diskaun 50 Peratus. Syarikat tambang rendah berkenaan menawarkan promosi istimewa ini bermula esok.

Promosi diskaun 50 peratus selama 50 jam ke semua destinasi Asean ini merangkumi semua rangkaian bermula dari esok.

Tempahan promosi ini boleh dilakukan oleh para pengguna menerusi laman web AirAsia atau pun dengan menggunakan aplikasi mudah alih AirAsia yang akan bermula dari 15 Februari pukul 10 malam sehingga 17 Februari pukul 12 malam.

Bagi tempahan ini tarikh perjalanan adalah dari 5 September sehingga 23 November 2017. Destinasi-destinasi terpilih ialah 10 negara Asean iaitu Brunei, Cambodia, Indonesia, Laos, Malaysia, Myanmar, Filipina, Singapura, Thailand dan Vietnam.

Tambahan pula, melalui promosi ini diharapkan lebih ramai lagi penduduk di Malaysia akan pergi melancong ke negara-negara Asean dan dapat menikmati tempat yang menarik di negara-negara tersebut.

Kempen Visit Asean@50 AirAsia Tawar Diskaun 50 Peratus iaitu AirAsia merupakan satu-satunya syarikat tambang rendah yang terbang ke 10 negara Asia Tenggara dan kempen ini akan menjadi berkesan menarik pelancong berjumlah 121 juta untuk pergi ke rantau Asean bagi menyambut ulang tahun ke-50 ASEAN.

Promosi terkini berkenaan dengan AirAsia boleh didapati menerusi Facebook AirAsia dan Twitter AirAsia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sharing is caring!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam