Dave Whitlock Jurutera Kimia Tidak Mandi Selama 12 Tahun

Dave Whitlock Jurutera Kimia Tidak Mandi Selama 12 Tahun

Dave Whitlock Jurutera Kimia Tidak Mandi Selama 12 Tahun
Dave Whitlock Jurutera Kimia Tidak Mandi Selama 12 Tahun

Pengalaman yang menakjubkan daripada Dave Whitlock jurutera kimia tidak mandi selama 12 tahun yang berasal daripada Massachusetts, Amerika Syarikat.

Beliau mengaku tidak mandi disebabkan oleh mahu menjaga bakteria baik yang berada di kulitnya. Perkara ini sememangnya aneh kerana ramai orang berusaha untuk mandi sekurang-kurangnya sekali sehari untuk membersihkan badan.

Tambahan pula, Dave Whitlock adalah merupakan seorang saintis yang bertugas di Institut Teknologi Massachusetts (MIT) telah menyatakan bahawa beliau telah menyembur semburan kabus yang mempunyai bakteria hidup di kulitnya sebanyak dua kali sehari.

Dave Whitlock jurutera kimia tidak mandi selama 12 tahun telah menggunakan produk yang dinamakan sebagai Mother Dirt. Ianya dihsilkan oleh syarikat AOBiome yang turut diasaskan oleh beliau menerusi penjualan bakteria hidup sebagai semburan untuk kulit.

Selain itu, beliau yang tidak pernah mandi selama 12 tahun juga berkata bahawa tiada ujian klinikal yang dilaksanakan kepada manusia yang mandi setiap hari.

Dave Whitlock kadang-kadang juga telah menggunakan span bagi membersihkan segala kotoran yang berada di kulitnya.

Idea mengenai bakteria yang baik diperoleh oleh saintis tersebut melalui rakan wanitanya apabila wanita tersebut menanyakan tentang kuda yang suka berguling di atas tanah dan kotoran semasa musim panas.

Kuda tersebut melakukan aksi tersebut kerana haiwan tersebut telah mendapat manfaat daripadanya dan ianya bagus untuk kesihatan kuda tersebut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sharing is caring!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam