Facebook Umum Cuti 4 Bulan Ibu Bapa Dapat Bayi

Facebook Umum Cuti 4 Bulan Ibu Bapa Dapat Bayi

Facebook Umum Cuti 4 Bulan Ibu Bapa Dapat Bayi

Facebook umum cuti 4 bulan ibu bapa dapat bayi yang melibatkan semua kakitangan Facebook sepenuh masa di mana tetap akan dibayar gaji penuh seperti biasa.

Perkara khas ini yang melibatkan cuti bayi akan diberikan kepada kedua-dua ibu bapa bagi kakitangan wanita dan lelaki di seluruh dunia.

Tambahan pula, perkara mengejutkan yang diumumkan daripada ketua sumber manusia iaitu Lori Matloff Goler untuk semua pekerja di gergasi media sosial.

Semua kakitangan di Facebook akan disokong di setiap peringkat kehidupan mereka seterusnya cuti ibu bapa yang ditawarkan ini merupakan aspek penting dalam hal ini.

Facebook umum cuti 4 bulan ibu bapa dapat bayi akan berkuatkuasa bermula dari 1 Januari 2016 yang ditawarkan ini termasuklah jika mereka merupakan penjaga utama bayi tersebut.

Selai itu, ibu bapa baru di semua pejabat di seluruh dunia yang juga melibatkan mereka yang mendapat bayi atau mengambil bayi angkat pada tahun 2015 turut layak mendapat manfaat  cuti ini.

Cuti bayi ini boleh diambil oleh kakitangan pada bila-bila masa sahaja sehingga setahun selepas bayi dilahirkan supaya institusi kekeluargaan dapat dijaga dalam keadaan yang baik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sharing is caring!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam